Pàgina inicial Trenscat.com

trenscat.cat la web dels trens de Catalunya

 Trens de Catalunya > Xarxa de via ampla > Circulacions especials > Tall St.Andreu Arenal-Arc de Triomf (ds. dg. 20.01-04.02.07) > El Clot-Aragó
Administrador d'Infrastructures Ferroviàries

Tall parcial del trànsit ferroviari entre les estacions de Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf


El Clot-Aragó


Fotos de les circulacions especials
Bernat Borràs - prohibida la reproducció de les fotos sense el permís de l'autor

Pantalles de les vies 3 i 4 indicant els propers trens a Manresa i Martorell, de manera totalment excepcional (03.02.07) Una 447 que va a L'Hospitalet i una altra que va a Manresa a El Clot-Aragó (03.02.07) Detall del tren de rodalies que va Manresa (03.02.07) Teleindicadors de les vies 3 i 4 de l'estació d'El Clot-Aragó amb destinacions "insòlites" (03.02.07)

Doble d'unitats 447 amb destinació Terrassa a la via 4 (03.02.07) Una altra vista del tren de la línia R4 (03.02.07) Un altre cop els panells indicadors posant coses diferents a l'habitual (03.02.07) Tren de la via 3 que va a Martorell sense parar a Torre Baró i Sant Andreu Arenal (òbviament) (03.02.07)

Pàgina inicial Trenscat.com

IMPORTANT: No es permet l'ús públic (webs, premsa, etc) ni l'ús lucratiu de les fotos de trenscat.cat sense el consentiment previ de l'autor. L'autor de les imatges si no s'especifica el contrari és Bernat Borràs